TJEDNI PREGLED/ Stanovi za mlade i branitelje, u novu turističku sezonu s novim gradskim autobusima, novih 66 parkirališnih mjesta u Novoj Mokošici…

31

Napreduju radovi na izgradnji prvih stanova za mlade obitelji grada Dubrovnika po modelu Dubrovačke stanogradnje

STANOVI ZA MLADE I BRANITELJE Na prvu zgradu postavljaju se prozori i vrata

Prva 43 stana u Mokošici grade se u suradnji s Ministarstvom branitelja, s obzirom da će od 108 stanova njih 65 biti dodijeljeno braniteljima – stradalnicima Domovinskog rata s područja Grada Dubrovnika, dok će 43 stana pripasti Gradu, koji će ih prema kriterijima dodijeliti u najam mladima dubrovačkim obiteljima s mogućnošću otkupa nakon 10 godina.

Na prvoj zgradi izvedena je 1. faza gips-kartonskih radova, neki su od zidova su zatvoreni, postavljaju se vodovodne instalacije i montira PVC stolarija – vrata i prozori. U tijeku je izvođenje slojeva ravnog krova i izvedba temejnog premaza na balkonima. Na drugoj zgradi u tijeku je armiranje zidova 4. kata, a na gradilište je stigla i PVC stolarija za prve tri etaže. Istovremeno, odvijaju se radovi i na preostale dvije zgrade na kojima je u tijeku izvedba zidova 3. kata.

Podsjetimo, suradnja između Ministarstva hrvatskih branitelja i Grada Dubrovnika definirana je Ugovorom o kupoprodaji stanova sklopljenog 1. veljače 2019. godine, a za realizaciju ovog kapitalnog projekta kreditnom linijom osigurano je 38 milijuna kuna. Dodatno, Grad Dubrovnik stanove za hrvatske ratne vojne invalide sufinancira iznosom od 10.8 milijuna kina.

Program Dubrovačke stanogradnje uključuje izgradnju stanova po vlastitom dugoročnom modelu poticane stanogradnje, ali i druge modele poticaja mladim obiteljima koje gradska uprava razvija, a odnose se za izgradnju obiteljskih kuća, odnosno subvencioniranje kupnje stana, dogradnje/nadogradnje obiteljske kuće te kupnje građevinskog zemljišta.

Uvjeti za dodjelu stanova mladim obiteljima pred gradskim vijećnicima naći će se na dnevnom redu za nekoliko mjeseci, odnosno na jednoj od prvih sjednica Gradskog vijeća u 2020. godini.

 

U novu turističku sezonu s novim gradskim autobusima

U novu turističku sezonu s novim gradskim autobusima

Libertas Dubrovnik završio je postupak nabave 11 novih gradskih autobusa za javni prijevoz, koji bi trebali biti isporučeni kroz narednih sedam mjeseci.

Riječ je o niskopodnim autobusima tvrtke Solaris Bus & Coach S.A., koja je udovoljila zahtjevima natječajnog postupka i s kojom je potpisan ugovor o isporuci. Ova investicija vrijedna je 17,7 milijuna kuna i u potpunosti je financirana EU sredstvima.

Novim autobusima pomlađuje se flota Libertasa, osigurava viša razinu kvalitete pružanja usluge građanima, uz poštivanje najviših ekoloških standarda na tržištu. Svaki od njih kapaciteta je u prosjeku 85 mjesta, dužine 12 metara, ima troja vrata i opremljen tako da je prilagođen osobama s invaliditetom.

U prometu bi novi autobusi trebali biti do iduće turističke sezone, a već u narednih mjesec dana očekuje se i isporuka prva tri zglobna autobusa.

 

Počela izgradnja novih 66 parkirališnih mjesta u Novoj Mokošici

 

Grad Dubrovnik nastavlja s rješavanjem problematike parkiranja na gradskom području. U sklopu investicija u prometnu infrastrukturu, započeli su radovi na projektu 66 potpuno novih parkirališnih mjesta na dijelu između Ulice Marina Kneževića i Između dolaca. Vrijednost ove investicije je 2.581.837,00 kuna s PDV-om, a predviđeni rok trajanja radova je 120 radnih dana. Ugovorni izvođač radova na izgradnji je tvrtka Dubrovnik ceste, dok stručni nadzor provodi tvrtka Graf d.o.o.

Ovaj projekt dio je uređenja novih parkirališta u najvećem dubrovačkom prigradskom naselju, gdje kroz nekoliko projekata na više lokacija Grad Dubrovnik investira u ukupno više od 200 novih parkirališnih mjesta. Na ulici Od izvora završeno je uređenje 11 novih mjesta, dok su u tijeku radovi na projektima ispod zgrade HRVI sa 72 nova mjesta te kod križanja Ulice Marina Kneževića i Između dolaca, gdje su radovi na 57 novih parkirališnih mjesta započeli u listopadu. Svi navedeni projekti  u velikoj mjeri riješit će dugogodišnje neugodnosti i problemi koje građani Mokošice imaju s parkiranjem svojih automobila.

 

Potpisani ugovori za prvu fazu gradnje groblja Dubac

Potpisani ugovori za prvu fazu gradnje groblja Dubac

Ugovori s izvođačem radova za prvu etapu izgradnje groblja Dubac, tvrtkom Texo Gradnja te sa stručnim nadzorom, Institutom IGH, potpisani su danas u prostorijama Općine Župa dubrovačka. Ovaj vrijedan komunalni projekt zajednička je investicija Grada Dubrovnika i Župe Dubrovačke, a potpisivanju ugovora nazočio je i dubrovački gradonačelnik Mato Franković.

Načelnik Općine Župa dubrovačka Silvio Nardelli i predstavnik tvrtke Texo Gradnja Pero Račić potpisali su ugovor o izgradnji prve etape groblja, dok je ugovor o stručnom nadzoru vrijedan 243 tisuće kuna potpisan s predstavnicom Instituta IGH Marijom Tutman. Prva faza izgradnje vrijedna je oko 19 milijuna kuna, a radovi će obuhvatiti daljnju izgradnju ceste, dakle nastavak već izgrađenog dijela ceste u duljini od okvirno 900 metara s cjelokupnom infrastrukturom i parkingom od sveukupno 200 parkirnih mjesta i izgradnjom trafostanice. Rok izvođenja ovih radova je 10 mjeseci.

– Trenutno smo u fazi javne nabave za drugu etapu te se nadamo da ćemo do kraja godine potpisati i taj ugovor ukoliko ne bude određenih žalbi. – rekao je načelnik Silvio Nardelli te istaknuo kako bi groblje trebalo početi s radom 2023. godine.

Gradonačelnik Mato Franković ukazao je na važnost projekta te podsjetio na probleme tijekom same realizacije, naglasivši je kako mu je iznimno drago što projekt ide dalje.

– Sve je počelo 2008. godine, a sad smo već u 11. godini realizacije projekta koji je imao svojih uspona i padova. Međutim, stvari sada izgledaju bolje i sve ide pred svoj kraj. Projekt je vrijedan više od 200 milijuna kuna i uistinu će riješiti jedno goruće pitanje na području Dubrovnika i Župe dubrovačke. Kada smo radili ispitivanja javnosti o potrebama građana, među prvih pet prioriteta se stavlja ovaj projekt. Nakon što su riješeni svi imovinsko-pravni odnosi i sve zavrzlame kojih se zasigurno dobro sjećate u konačnici se dolazi do konsolidacije cijelog projekta, financijski smo pokriveni i pokrenute su sve javne nabave. Dosad je odrađen sjajan posao. I hvala načelniku Nardelliju i direktoru Groblja Dubac Đuru Lonzi na ustrajnosti. Vjerovali su i nisu odustali. – istaknuo je gradonačelnik Franković, dodatno zamolivši građane za strpljenje.

Radovi na tzv. 1. etapi izgradnje groblja provodit će se na temelju građevinske dozvole iz kolovoza ove godine te provedenog postupka javne nabave za izvođenje radova. Istovremeno, provodi se postupak javne nabava za izradu glavnog i izvedbenog projekta s troškovnicima za 2. etapu, a koja se odnosi na grobna polja i objekte u obuhvatu groblja, projekt za sve tipove grobnica i projekt za tzv. Biblijski vrt.

Načelnik Nardelli podsjetio je da je cijena grobnog mjesta određena prije nekoliko i iznosi između 50 i 80 tisuća kuna, a dodao je i kako je u ovom trenutku 1850 prijavljenih građana, ali i kako nitko neće ostati bez mjesta jer se projekt radi za stogodišnje razdoblje što podrazumijeva kapacitet od 3500 mjesta.

 

Spreman park za pse u Mokošici

Spreman park za pse u Mokošici

Nakon što su odrađeni svi pripremni radovi, od iskopa, gradnje podzida do postavljanja ograde i formiranja staza, u park za pse u Mokošici stigle su i sprave za pse. Time su okončani svi radovi na njegovom uređenju i park bi, nakon primopredaje, ovaj tjedan trebao biti otvoren za korisnike.

Igralište za pse koncipirano je kao ograđena parkovna površina koja osim osnovnih elemenata parka poput staze, vegetacije i parkovne opreme, sadrži i sprave za pse te omogućuje vlasnicima da svoje pse puste s uzice kako bi se mogli slobodno kretati unutar za to predviđenog i ograđenog prostora. Izvedene su posebno ograđene zone za male i za velike pse, a na ulazu u park postavljene su i informativne table s istaknutim pravilima ponašanja, koja je nužno poštivati. Između šljunčanih staza elipsoidnog oblika ostavljene su zelene zone za boravak i igru.

Riječ je o prvom gradskom parku za pse s igralištem, smješten je na površini od oko 2270 metara, a investicija je ukupno vrijedna oko 370 tisuća kuna.

 

Uređuje se Ulica kneza Branimira

Počeli su radovi uređenja asfaltnog kolnika i sanacije, odnosno zamjene pješačke ograde na Ulici kneza Branimira.

Najprije se izvodi prvih 300 metara, počevši od okretišta pa prema izlazu, a ukupno će se asfaltirati cca 4900 m2 ulice i bit će zamijenjeno oko 460 metara zaštitne ograde za pješake.

Izvođač radova je tvrtka Tehnogradnja d.o.o., ugovorni izvođač Grada Dubrovnika na održavanju nerazvrstanih cesta i javnih prometnih površina.

Prema planu, predviđen završetak radova je do 20. prosinca 2019.

 

Pokrenuti radovi u Ulici kardinala Stepinca

Pokrenuti radovi u Ulici kardinala Stepinca

Izvođenjem pripremnih radova započela je investicija izgradnje kolektora oborinske odvodnje, rekonstrukcije javne rasvjete i održavanja vodoopskrbnog cjevovoda u Ulici kardinala Stepinca, a radove sukladno provedenom javnom natječaju, izvodi tvrtka Strabag. Zajednički projekt Grada i Vodovoda vrijedan je 6,2 milijuna kuna bez PDV-a, a njegovom realizacijom napokon će se riješiti problem oborinske odvodnje ovog dijela Lapada.

Novi sustav će se spojiti na postojeći oborinski kolektor koji od Pošte Lapad prolazi kroz šetnicu Lapad. Osim ugradnje cjevovoda, projekt će obuhvatiti i rekonstrukciju dionice ceste na način da će se urediti površinski asfaltni sloj koji je sada u lošem stanju, izgraditi nogostupi na dijelovima ceste gdje to bude moguće i rekonstruirati javna rasvjeta. Projekt spada u kategoriju zahtjevnijih, kao i u veljači ove godine završena Vukovarska ulica.

Podsjetimo, zbog izvođenja radova primjenjuje se privremena prometna regulacija, a promet će se zatvarati u tri faze. U I. fazi zatvoren je dio ulice u duljini 280 metara s početkom cca 80 metara zapadno od spoja s Ulicom Petra Svačića pa do izlaza s parkirališta (garaže) Hotela Kompas. Sav promet od spoja s Ulicom Iva Dulčića prema Pošti Lapad odvija se kao i do sada uobičajenim dvosmjernim režimom prometovanja u duljini od 500 metara, odnosno do početka gradilišta. Od zapadnog ruba gradilišta promet je zabranjen za sva vozila osim vozila gradilišta i hitne službe. Dozvolit će se prolazak samo za vozila stanara Ulice Petra Svačića preko zapadnog dijela gradilišta kako bi mogli pristupiti svojim stambenim objektima. Od parkirališta Hotela Kompas do spoja s Ulicom kralja Tomislava uspostavljen je dvosmjerni režim prometovanja.

Prema najavama gradonačelnika Mata Frankovića nakon ove ulice sustavno će se rješavati oborinska odvodnja Gruža i Montovjerne.

 

 

 

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *