Danas je održana 18. sjednica Turističkog vijeća Turističke zajednice grada Dubrovnika na kojoj se raspravljalo o aktualnoj situaciji. Turistička zajednica pripremila je kampanju promocije Dubrovnika pod nazivom „Dubrovnik is not going anywhere, it is waiting for you“, koja će se provoditi putem društvenih mreža.
Promocija kreće od sutra, 1. svibnja, a biti će usmjerena na emitivna tržišta poput Skandinavije, Ujedinjenog Kraljevstva , Njemačke, Slovenije. Kampanja će se prikazivati i na domaćem tržištu te će se postepeno uključivati tržišta s kojima će biti uspostavljene direktne avio linije, a za što je iznimno važna aktivacija dubrovačke zračne luke.
Na današnjoj sjednici donesena je odluka o smanjenju plaća u Turističkoj zajednici grada Dubrovnika od 15 posto, a direktorica Ana Hrnić zadužena je da do 1. lipnja 2020. godine Turističkom vijeću dostavi prijedlog nove sistematizacije radnih mjesta i reorganizacije rada Turističke zajednice grada Dubrovnika.
Turističko vijeće ujedno je usvojilo i Statut Turističke zajednice grada Dubrovnika.