Prošlu godinu na Facebooku dijelom su obilježile lažne vijesti, širenje govora mržnje među korisnicima i zlostavljanje te je Mark Zuckerberg, kao osobni izazov za 2018., rekao kako se želi fokusirati na popravljanje ovih problema i korisnicima omogućiti kvalitetnije provođenje vremena na najvećoj društvenoj mreži na svijetu.
Umjesto fokusiranja na prikazivanje najvažnijeg sadržaja na News Feedu, cilj Facebooka za ovu godinu bit će fokusiranje na same korisnike i njihove društvene interakcije i komunikaciju s drugim korisnicima, tako da na ovoj mreži tijekom sljedećih mjeseci možemo očekivati prikazivanje veće količine sadržaja koje objavljuju prijatelji s ove mreže, a manje objava kompanija, brendova i izdavača.
Na tu promjenu odlučili su se nakon što su dobili rezultate istraživanja koje je pokazalo da su korisnici zadovoljniji kada se na društvenim mrežama povezuju s prijateljima i obitelji te se osjećaju manje usamljenima, što se dugoročno može povezati sa srećom i zdravljem korisnika, dok se isto ne može reći za pasivno čitanje članaka i gledanje videa koji, čak i ako su informativni i zabavni, nemaju takav pozitivan utjecaj na korisnike.
Dakle, već uskoro na Facebooku možemo očekivati još više sadržaja naših prijatelja i obitelji, a sličan standard primjenjivat će se i za javne objave kompanija i izdavača te bi njihove objave trebale poticati interakcije među korisnicima. Mosseri kaže kako Facebook često mijenja algoritam koji odlučuje što će se prikazivati na ovoj mreži te se promjene prvo testiraju na malom broju korisnika i tek nakon toga postanu dostupne svim korisnicima ove mreže.
Članak u cijelosti pročitajte OVDJE.