MOSTOV MARO KRISTIĆ O MOKOŠICI: Nerijetko je zaboravljana od svih dosadašnjih gradskih uprava

821

Koordinator MOST-a i kandidat za gradonačelnika te stranke, Maro Kristić osvrnuo se na probleme u najvećem gradskom kotaru, Mokošici. Priopćenje prenosimo u cijelosti:

Mokošica je nerijetko zaboravljana od svih dosadašnjih gradskih uprava kada su u pitanju investicije pa se tamošnje stanovništvo raduje svakom novom projektu koji bi mogao unaprijediti kvalitetu njihovog života. Tako je bilo i s radovima na sustavu vodoopskrbe i odvodnje koji uključuju i polaganje telekomunikacijskih kablova i ostale infrastrukture koje je ova gradska uprava započela  u svibnju prošle godine. Još tada je najavljeno kako su radovi zahtjevni i opsežni te da će trebati postići kompromis s lokalnim stanovništvom. Kako taj kompromis stvarno izgleda svakodnevno nam javlja veliki broj razočaranih mještana koji nam šalju  fotografije stanja na gradilištu. Zbog radova koji se izvode, već mjesecima je raskopana i nakon polaganja cjevovoda samo provizorno i grubo zatrpana ulica – cesta uz more u Mokošici koja se proteže od spoja sa Jadranskom cestom kod raskrižja za Osojnik do uvale Batala prema Obuljenu Donjem, tako da je ista opasna za korištenje, te neprohodna ili prohodna samo za terenska vozila, a dodatno se na istoj nalaze brojni nezatvoreni i nezaštićeni ili slabo zaštićeni šahtovi koji predstavljaju opasnost za pješake i vozila. Ovo je samo jedna takva dionica, a mještani tvrde da se na gradilištu stalno smjenjuju radnici različitih izvođača, a na pojedinim dijelovima gradilišta se danima ne izvode nikakvi radovi usprkos lijepom vremenu. 

Organizacija gradilišta očito nije na najboljoj mogućoj razini, a mještani prosvjeduju i zbog načina izvođenja radova, jer je krajnje bezobzirno ne poštivati graditeljsko nasljeđe i spomeničku baštinu cjeline Rijeke dubrovačke na način da se staru kamenu rivu na mjestima gdje je oštećena uslijed izvođenja radova prekriva betonom koji se k tome na mjestima i rasuo pa se više ne mogu normalno koristiti vezovi za plovila. Ovakav način rada da se mjesecima ne asfaltiraju i ne vraćaju u prvobitno stanje dionice na kojima je postavljen cjevovod je neodgovoran  prema domicilnom stanovništvu kojem te ulice predstavljaju jedini pristup kućama i ne predstavlja nikakav oblik kompromisa s njima . 

Razumijemo da uskoro dolaze izbori i vrijeme od presijecanja traka i promocije, ali to ne smije biti na teret kvalitete života stanovništva pa molimo gradsku upravu da utječe na što bolju organizaciju rada na gradilištu i način izvođenja radova te na žurno asfaltiranje dionica na kojima su radovi na polaganju infrastrukture dovršeni .

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *