Kineski konzorcij CRBC, koji radi na Pelješkome mostu, ovaj tjedan je trebao ronioca. Jedan od pilota zapeo je u tvrdoj vapnenačkoj stijeni, a kako uobičajeno oslobađanje pilota pneumatskim čekićem nije dalo rezultata, stijena će se minirati.
Riječ je o dubini od oko 100 metara ispod mora, a ronioci će nakon miniranja sve stijene i mulj ručno iznositi. Očekuje se da će sve biti gotovo idući tjedan.
Što se događa na gradilištu stanovnici Komarne i dalje znatiželjno prate, ali sad već po inerciji. Naučili su se na suživot s gradilištem, povremenom bukom i novim obrisima koje poprima ne samo most, nego i njihovo mjesto.
– Prvo sam mislio da će narušiti izgled ovoga kraja, ali ovaj most je zaista veličanstven – kažu u Komarni za 24sata.hr, u kojoj su neskriveno ponosni što će se iz njihova mjesta povezati Hrvatska.
Kako su se naviknuli na most, tako su se naviknuli i na radnike iz Kine kojih u Komarni i montažnom naselju kraj gradilišta ima oko 500.
Oni koji ne rade uvijek se ljubazno jave, ali nisu baš razgovorljivi, tek je jedan kratko rekao da mu nedostaje obitelj.