Završni partnerski sastanak projekta Brand EU početkom rujna u Dubrovniku

531

Treći partnerski sastanak projekta Brand EU, u organizaciji Dubrovačke razvojne agencije i Grada Dubrovnika, održao se online 25. i 26. svibnja. Sudionike sastanka pozdravila je zamjenica gradonačelnika Jelka Tepšić, koja je održala i prezentaciju o recentnim uspješnim projektima gradske uprave, kao što su Respect the City i Smart City, kao i s naporima da se prevladaju posljedice krize izazvane pandemijom.

Prvog se dana predstavio grad domaćin Dubrovnik kroz virtualnu šetnju Gradom suradice Dubrovačke razvojne agencije Ive Rašica, prezentacijom povijesti i sadašnjosti Lazareta glavne koordinatorice Lazareta Zrinke Lucianović te prezentacijom športske manifestacije DuMotion, kao primjera dobre prakse, glavnog tajnika Dubrovačkog saveza športova Alena Boškovića.

Drugog dana su se utvrdili rokovi za izradu završnog dokumenta, koji uključuje primjere dobre prakse partnera u projektu, evaluaciju rezultata te diseminaciju odnosno širenje rezultata projekta.

Zamjenik pročelnika Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo Miho Katičić informirao je projektne partnere o dosadašnjim radnjama dubrovačkog tima na izradi završnog dokumenta “Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije”, kojeg u koordinaciji s dubrovačkim timom izrađuju vanjski suradnici s Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Zrinko Čustonja i Dario Škegro. Preliminarna istraživanja pokazala su da je brendiranje Dubrovnika kao športske destinacije potpuno opravdano, obzirom da športski turizam generira godišnje oko 800 milijardi dolara, čini oko 10% svjetskog turističkog prometa i raste po godišnjoj stopi od 6%. Glavne strateške odrednice dubrovačkog završnog dokumenta bit će organizacija tradicionalnih športskih priredbi (sport event tourism), koje su primarno turistička akrakcija, a tek su joj sekundarni športski rezultati, te kreiranje sadržaja koji memoriraju uspješne športske rezultate i kolektive (celebrity and nostalgia sport tourism), kao što će to zasigurno biti Muzej vaterpola na Gradskom bazenu po završetku rekonstrukcije.

Dogovoreno je da će se završni partnerski sastanak projekta Brand EU održati u Dubrovniku 1. i 2. rujna ove godine.

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *