Početak maturalnog putovanje učenicima Pomorske škole mogao bi ostati u gorkom sjećanju. Njihov maturalac prema Pragu počeo je jutros (ili je trebao početi) s aerodroma u Čilipima u 6 sati i 15 minuta kada su avionom Croatia Airlinesa trebali odletjeti prema Zagrebu, odakle bi autobusom nastavili prema Pragu. Međutim, stvari su pošle krivim smjerom.
Nakon što su dva razreda pomoraca odletjela za Zagreb, dva su ostala na aerodromu čekajući svoj let koji nije stigao. Naime, kako doznajemo, došlo je do kvara na avionu i nisu bili u mogućnosti poletjeti. Dva razreda Pomorske škole tako su ostala čak pet sati čekati na aerodromu, da bi ih iz Croatia Airlinesa obavijestili kako će put nastaviti njihovim autobusom. To znači više od 20 sati vožnje! Za momke koji su ovo platili osam mjeseci unaprijed i koji će na ovakav način izgubiti jedan dan svog putovanja, ovo je ravno katastrofi.
Razrednici ovih razreda koji su na kraju osuđeni na gotovo 20 sati vožnje izrazili su svoju kivnju zbog cijele situacije, a najviše zbog toga što im iz Croatia Airlinesa nitko nije dao nikakve službene informacije, prebacuje se krivnja s jednog na drugog, dok oni ispaštaju u cijeloj priči.
– Djeca su se jutros u 3 sata digla, budni su 11 sati i bit će budni još toliko i više, pa možete misliti kako smo. Tek smo sad došli na autoput. Preko pet sati jutrošnjeg čekanja na aerodromu, svako pola sata govorili su nam bit ćete informirani, osjećali smo se kao kakav namještaj sjedeći onako i čekajući, ni sami više ne znamo što. Platili smo prije osam mjeseci cijeli put. Svi su revoltirani i nervozni, i roditelji i mi, nitko se ovome nije nadao – govore ogorčeni razrednici.
Kako kažu više ne znaju što misliti o cijelom putu, ali junački će to podnijeti.
– Nadamo se da sve ovo neće utjecati na to da se učenici provedu najbolje na maturalcu. Lako je za nas, dečkima je najgore. U Pragu smo pet dana, sad je već jedan manje – objašnjavaju.
Dolazak u Prag očekuju oko 5 sati ujutro. Oni su još jedne žrtve najvećeg hrvatskog avioprijevoznika kojemu su pritužbe, kašnjenja, kvarovi uz lošu, a skupu uslugu postali svakodnevica.