Evo kako Hrvatski Telekom vara kupce: Donosimo neugodno iskustvo našeg čitatelja

554

Svima je već odavno poznata praksa Hrvatskog Telekoma te njegovog odnošenja prema korisnicima.

 

Jedan naš čitatelj (podaci poznati redakciji) i dugogodišnji korisnik obratio nam se, kako je rekao u ‘šoku i nevjerici’, zbog ovakvog prodavanja magle hrvatskog teleoperatera.
Naime, kako kaže preko telefona su mu prodali uslugu koju ne koristi. 

– Imam osnovni MAXtv paket i htio sam još sportski uz to. Obećali su mi Sport klub kanale 4, 5 i 6 i preko telefona mi prodali pretplatu te dodatne usluge na dvije godine – ispričao nam je prevareni korisnik.

Nakon deset dana vidio je da nema tih dodatnih sportskih kanala. 

– Zvao sam ih da im to kažem na što su mi oni odgovorili kako ih nemaju u ponudi ako se radi o satelitskom prijamniku kojeg ja imam, već ih onda mogu gledati na internetu.

 
Na upit jesu li prilikom prodaje navedene usluge znali da je on na satelitskom prijamniku, kazao je kako su znali i unatoč svemu prodali paket.

 
– Tako da ja sada plaćam nešto što nemam, i to sljedeće dvije godine. Ako odbijem morat ću plaćati rate unaprijed za raskid ugovora. Problem je u neškolovanom radniku koji ne zna detalje svog posla, ali je znao prodati nepostojeću uslugu. Nije znao da preko satelita nema tih programa koje sam htio, a preko interneta MAXtv-a ima. To je 80 kuna mjesečno za nešto što ne koristim – govori prevareni kupac.

Unatoč svim mailovima i molbama za druge ponude i rješavanje situacije u korist jedne i druge strane, iz MAXtv-a su se oglušili.




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *