Večeras na kampusu Sveučilišta Zajednica tehničke kulture organizirala je predavanje gospodina Ivana Selaka, brigadira Hrvatskog ratnog zrakoplovstva(HRZ), jednog od najboljih hrvatskih ratnih pilota MiG-a 21. Predavanje bi trebalo mladima biti motivacija, te budućim kandidatima poziv za pilota, uspomene starijima, ali i avantura znatiželjima.
No, za biti pilot nije lako te treba ispuniti niz zahtjeva.
-Morate se baviti sprotom, biti relativno dobar sportaš, biti psihički stabilna osoba, smirena staložena, morate zadovoljiti niz stvari koje se traže u fizičkom smislu, a to je izdržljivost, koncentracija. Također morate biti relativno dobar učenik. Ima dosta zahtjeva koje se stavljaju pred poziv pilota-kazao je Ivan Selak, bivši probni pilot Hrvatskog ratnog zrakoplovstva.
Na novinarski upit jesu li mladi zainteresirani za poziv pilota Selak je kazao kako jesu zainteresirani ali da će ih biti još više kad se donese odluka o nabavi novog borbenog zrakoplova.
Vrijedno predavanje u Dubrovniku je i među prvima, a tajnik Aerokluba Nimbus, Toni Pralas kazao je kako se nada da nije i posljednje.
-Dosada nismo bili organizirani, klub postoji već 15 godina, ali za klub je malo tko znao. Ovo je naš pokušaj da okupimo ljude jer vidimo da dosta ljudi iz Dubrovnika ide u druge klubove vanka, steći znanje i obrazovati se-kazao je Toni Pralas, tajnik Aerokluba.
Na pitanje je li moguće da Čilipi budu i sportski aerodrom Pralas je odgovorio:
-Nisam siguran da bi Čilipi sportski aerdorom s ozbirom na prirodu zračne luke. Sve zavisi o kojoj je sekciji riječ, zavisi koji je vid zrakoplovnog sporta u pitanju. Recimo motorno letenje već postoje uvjeti to je sama zračna luka međutim za padobrance postoje samo dva centra u Hrvatskoj.