Gradonačelnik Mato Franković sa suradnicima je danas otvorio novoizgrađeni sportsko-rekreacijski centar na Babinom kuku. Tom prilikom, na upit novinarke Dubrovačke televizije osvrnuo se i na situaciju u Libertasu. Istaknuo je kako aktualni direktor te tvrtke Ante Vojvodić, radi dobar posao.
‘Zaista bih volio kad bi oni koji propitivaju i iznalaze rješenja, dobro sagledaju situaciju.Minus Libertasa je smanjen te trenutačno iznosi devet milijuna, u usporedbi sa stanjem koje smo zatekli i minusom od 21,5 milijuna kuna po tekućim računima. Minus je nastao jer se uporno htjelo izbjeći Gradsko vijeće. Također, sve javne nabave rađene su transparentno’, kazao je Franković te dodao kako on osobno jamči za sve postupke koje je Libertas proveo.
Novinarka je potom ponovno pitala kako gradonačelnik komentira navode da je Julijo Srgota još 1.travnja trebao doći na čelo Libertasa.
‘To su potpuno neistiniti navodi’, kazao je kratko Franković te dodao kako je Ante Vojvodić pokazao kako se gospodari javnim financijama.
‘Naravno da postoje politički pritisci pojedinaca koji su željeli privatizirati Libertas i autobusni kolodvor. Oni to žele i danas, ne žele da Libertas bude javni gradski prijevoznik, već privatna tvrtka kojom bi određeni ljudi milijune stavljali u vlastiti džep. Ja im to neću dopustiti’, zaključio je Franković.
Podsjetimo, 28.svibnja tehnička služba gradske tvrtke Libertas nije odobrila preuzimanje 11 autobusa poljske tvrtke Solaris Bus&Coach. Naime, na tehničkom pregledu utvrđeno je kako autobusi nemaju ugrađen sekundarni retarder, a Libertas kao ni gradska uprava nisu objasnili kako je naša redakcija imala ovu informaciju još 22.svibnja. Nakon saznanja isti dan uputili smo i Libertasu službeni upit. Kako je moguće da direktor Vojvodić nije znao da naručeni autobusi nemaju sekundarni retarder, a novinari i naši izvori su znali? Na to pitanje nismo još dobili odgovor. U izjavi za Dubrovačku televiziju glasnogovornik Libertasa Nikša Grljević ovu je narudžbu usporedio s narudžbom tenisica preko interneta, što nam dovoljno govori koliko se ozbiljno shvaća javna nabava koja se dijelom financira iz europskih fondova. Opširnije možete pročitati pročitati OVDJE.
Također, jutros smo objavili i ekskluzivne fotografije IVECO autobusa, 5 prigradskih i 3 harmonike koji su prelakirani u Libertasove boje, iako još nisu službeno odobreni od Grada Dubrovnika. I na ovu temu Libertasu smo također uputili službeni upit:
Još uvijek čekamo odgovore iz Libertasa.