TJEDNI PREGLED/ Otvara se placa u Gružu, Hotel Gruž i Dječji vrtići Dubrovnik preuzeli program pomoći u kući, na Šetnici Nika i Meda Pucića završena ugradnja vodovodne i elektro mreže, kreće proširenje…

988

Hotel Gruž u suradnji s Dječjim vrtićima Dubrovnik od Doma za starije osobe preuzeo program pomoći u kući

Hotel Gruž u suradnji s Dječjim vrtićima Dubrovnik od Doma za starije osobe preuzeo program pomoći u kući

Nakon što je Stožer civilne zaštite Dubrovačko-neretvanske županije donio odluku da zbog pandemije koronavirusa Dom za starije osobe Dubrovnik više nije u mogućnosti pružati uslugu dostave gotove hrane iz programa „Pomoć u kući“ za 49 korisnika, a kojeg financira Zaklada Blaga Djela, od ponedjeljka je provedbu navedenog programa preuzeo Hotel Gruž.

Priprema i dostava hrane organizirana je u suradnji s djelatnicima ustanove Dječji vrtići Dubrovnik, koji obavljaju uslugu prijevoza hrane.

Hotel Gruž d.d. ujedno je i nositelj programa pučke kuhinje u Gradu Dubrovniku, a uskoro će započeti i s investicijom izgradnje Doma umirovljenika u Gružu.

Gruška placa počinje s radom u ponedjeljak, prodavači se moraju unaprijed javiti Sanitatu

Gruška placa počinje s radom u ponedjeljak, prodavači se moraju unaprijed javiti Sanitatu

Gradonačelnik Mato Franković održao je danas sastanak s direktorom tvrtke Sanitat Dubrovnik Tomislavom Tabakom, a kojom prilikom je dogovoreno otvaranje place u Gružu za ponedjeljak, 27. travnja.

Direktor Tabak izvijestio je gradonačelnika Frankovića kako je Sanitat osigurao sve potrebne uvjete i poduzeo mjere kako bi se trgovina na placi odvijala na siguran način i bez ugroze za zdravlje, a sukladno uvjetima propisanim Odlukom o posebnom načinu rada tržnica za vrijeme proglašenja epidemije bolesti COVID-19.

Kako bi se osigurao siguran rad i pridržavanje sigurnosnih mjera gruška placa će u ovom periodu biti ograđena, a smanjit će se i broj banaka. Na zelenoj placi bit će dostupno 10 banaka te još osam banaka za prodaju ribarnici u sklopu place. Radno vrijeme određeno je od 8 do 13 sati, svakim danom osim nedjelje.

Nužno je da se svi kupci i prodavači pridržavaju sigurnosnih mjera, a to uključuje preporučeno nošenje zaštitnih maski i rukavica uz obaveznu dezinfekciju ruku prilikom ulaska na placu. Kupci su se dužni pridržavati i obaveznog razmaka od dva metra od drugih osoba. Kako bi se smanjio doticaj velikog broja ljudi s artiklima koji se prodaju iz Sanitata napominju i kako će isključivo prodavači imati doticaj s proizvodima.

Prodaja na placi i peskariji bit će omogućena samo uz prethodnu najavu i to dan ranije, a ukoliko bude više zainteresiranih komisija će ih rasporediti po danima u tjednu. Iz Sanitata stoga pozivaju zainteresirane prodavače da se za dolazak najave dan ranije voditelju Službe dubrovačkih tržnica Nevenu Kacigi na broj telefona 091 4288 642.

Na Šetnici Nika i Meda Pucića završena ugradnja vodovodne i elektro mreže, kreće proširenje

Na Šetnici Nika i Meda Pucića završena ugradnja vodovodne i elektro mreže, kreće proširenje

Na Šetnici Nika i Meda Pucića odvijaju se radovi sveobuhvatnog uređenja. Tako je sukladno planiranoj dinamici, a u suradnji s Vodovodom Dubrovnik i Elektrojugom, završena ugradnja vodovodne mreže i postavljanje svih potrebnih elektroinstalacija.

Provedeni radovi preduvjet su za nastavak ugovorenih radova uređenja šetnice, a obuhvatili su izvođenje 150 metara nedostajuće vodovodne cijevi, postavljanje elektroenergetskog kabela, kako bi se postojeća instalacija spustila pod zemlju, te polaganje kabela za novu javnu rasvjetu.

U ovom tjednu započinje se s radovima proširenja šetnice na njenom najužem dijelu, a očekuje se kako će se isti izvoditi u tjednim etapama od 25 metara. Nakon završetka radova nova šetnica bit će širine 2,40 metara uz dodatnih 20 centimetara za smještaj ograde.

Podsjetimo, cjelovitim i sveobuhvatnim uređenjem šetnice Nika i Meda Pucića obuhvaćena je sanacija južnog podzida, uređenje partera, postavljanje novih tijela javne rasvjete, uređenje hidrantske mreže s podzemnim hidrantima, te uklanjanje stare i postavljanje nove, karakteristične i tipizirane urbane opreme.

Upravljački centar Civilne zaštite i u novom radnom vremenu na raspolaganju građanima

Upravljački centar Civilne zaštite Grada Dubrovnika mijenja radno vrijeme te će volonteri za sve upite građanima biti dostupni radnim danom od 8:00 do 16:00 sati.

Građani Upravljački centar mogu i dalje kontaktirati putem emaila civilnazastita@dubrovnik.hrpropusnica@dubrovnik.hr, a Stožeru se mogu obratiti i putem besplatnog info telefona 0800 8182, koji je također dostupan u navedenom radnom vremenu.

Podsjetimo, Grad Dubrovnik uspostavio je Upravljački centar Civilne zaštite putem kojeg se izdaju nalozi na terenu, a vezano za aktivnosti zbog aktualne situacije ugroze zarazom koronavirusa.

Stožer Civilne zaštite Grada Dubrovnika ujedno izdaje i propusnice osobama s prebivalištem i stalnim boravištem u Gradu Dubrovniku koje iz vitalnih obiteljskih razloga moraju otići izvan područja Grada.  

Sukladno Odluci o ukidanju nužne mjere zabrane napuštanja mjesta prebivališta i stalnog boravišta Dubrovačko-neretvanska županija podijeljena je u tri područja: na šire dubrovačko područje, područje poluotoka Pelješca s otocima i na područje Doline Neretve, a e-Propusnice potrebne su samo za putovanje iz jednog područja u drugo ili za putovanje u druge županije.

S ciljem pravovremenog i točnog informiranja javnosti Grad Dubrovnik je pokrenuo Viber zajednicu kao novi kanal komunikacije, a koji je prepoznat i od Vibera te nosi oznaku potvrđene zajednice.

Također, na internetskim stranicama Grada Dubrovnika dostupne su ažurirane informacije o koronavirusu s istaknutim poveznicama na posljednje podatke o epidemiji te na preporuke o zaštiti od virusa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i objave Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske te drugih relevantnih izvora nadležnih tijela koja sudjeluju u suzbijanju epidemije, ali i sve obavijesti o mjerama i aktivnostima koje provode Grad Dubrovnik te gradske tvrtke i ustanove.

IZVOR: dubrovnik.hr




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *