Poziv na radionicu ”Rješavanje poslovnih konflikata i reklamacija”

597

Centar za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije poziva sve zainteresirane na besplatnu radionicu „Rješavanje poslovnih konflikata i reklamacija“ koja će se održati 22. listopada 2020. s početkom u 10.00 sati u Poduzetničkom inkubatoru Dubrovnik (Vukovarska 16, Dubrovnik).

Bez usvajanja vještina upravljanja sukobom, teško možete ostvariti poslovni uspjeh. Isto je i s reklamacijama koje su sastavni dio poslovanja poduzetnika. Na koje načine vlasnici poduzeća, obrtnici, voditelji prodaje i ostali koji komuniciraju s klijentima mogu riješiti konflikte, prigovor i /ili reklamaciju? Kako komunicirati s nezadovoljnim kupcima i kako pridobiti i zadržati klijente saznat ćete na radionici „Rješavanje poslovnih konflikata i reklamacija“.

Iz sadržaja radionice:

  • Konflikti – što su, kako nastaju, uzroci i faze
  • Strategije i alati upravljanja konfliktima na radnom mjestu
  • Pozitivne i negativne posljedice konflikta
  • Procjena osobnog stila ponašanja u konfliktnim situacijama (pasivnost, agresivnost, asertivnost)
  • Vještine i tehnike asertivnog stila ponašanja
  • Osnovni principi asertivnosti
  • Reklamacije i odnos s kupcima u doba COVID -19
  • Reklamacije i prigovori – kako da nam budu od koristi
  • 5 najčešćih podnositelja prigovora i reklamacija
  • Reklamacije kao besplatan alat procjene produktivnosti
  • 7 načina uspješnog rješavanja reklamacija

Radionica se sastoji od III dijela:

Prvi dio: Konflikti (teorija + praktične vježbe)

Drugi dio: Stilovi ponašanja u konfliktnim situacijama i asertivnost (teorija + praktične vježbe)

Treći dio:  Reklamacije (teorija + praktične vježbe)

Trajanje: cca 3 sata

Za sudjelovanje na radionici prijavite se putem:

– poveznice: https://forms.gle/8BuZ9RchEf7n1eFE6

– maila: dcp@dcp.hr

– ili telefona: 020/418-401

Radionica će se održati uz strogo poštivanje epidemioloških mjera.




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *