UDRUGA SIGURNOST U PROMETU: Parkiralište poviše škole i kružni tok za rješenje prometnog problema u Mokošici

246

Udruga sigurnost u prometu Dubrovnik, ima plan kako riješiti problem parkinga u Mokošici koji je postao nepodnošljiv u tom prigradskom naselju, a broj stanovnika raste iz godine u godinu. Njihovo priopćenje vezano uz obećani projekt parkirališta i kružnog toka u Mokošici, prenosimo u cijelosti.

Ono što je potrebno, to je da se doslovno izradi godišnji plan izrade prometnih projekata u proračunu za tekuću godinu, i sredstva s kojima se raspolaže, jedan od njih je svakako Mokošica! 

Naime, Mokošica je prigradsko naselje sa najvećim brojem stanovnika i najvećim problemima u prometovanju. U momentu kada je naselje projektirano omjer stanova u gradnji i broja potrebnih parkirališnih mjesta je bio: na dva stana jedno parkirališno mjesto. Sada je omjer na jedan stan dva parkirališna mjesta, mada zbog pomanjkanja stambenog prostora u stanovima roditelja žive i mladi bračni parovi, pa je udio potrebnih parkirališnih mjesta po stanu i veći.

Mokošica je najbolji primjer kako se garaže pretvaraju u poslovne prostore, a prometnice u parkirališta. Iz tog razloga u mnogočemu je otežano prometovanje gradskih autobusa i skoro onemogućeno njihovo mimoilaženje. Ovo se naročito odnosi na ulice Marina Kneževića i Bartola Kašića. Većim dijelom jedna prometna traka je zauzeta parkiranim vozilima, a drugom se prometuje.

Vozila parkirana uz prometnicu Marina Kneževića su većim dijelom okrenuta u smjeru istoka, pa za okretište koriste prilaz novim zgradama POS-a. Okretište je netom iza zavoja, pa je i okretanje opasno.
Iz tog razloga predlažemo izgradnju kružnog toka koji bi to omogućio.

Još prije desetak godina napravljen je prijedlog parkirališta na terenu iznad škole u Mokošici koje bi moglo zbrinuti cca 140 osobnih vozila. Iza toga je napravljen i projekt koji nismo mi radili nego neka druga tvrtka.

Za uzdužno parkiranje 140 osobnih vozila bilo bi nužno 770m. Obzirom da je ukupna dužina najopterećenijih dijelova pomenutih prometnica manja od 770m proizilazi da bi sva vozila s tih prometnica mogla biti parkirana na predloženom parkiralištu.

Uz to parkiralište bi moglo biti pod naplatom pa bi donosilo i odgovarajući profit koji bi za dvije godine opravdao troškove ulaganja u izgradnju parkirališta i kružnog toka.   

UDRUGA SIGURNOST U PROMETU

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *