Prema broju pretraživanja Nijemaca na Google-u, Agencija za digitalni marketing Arbona došla je do zanimljivih podataka o njihovom interesu za ljetovanjem i boravkom u Hrvatskoj. Interes za Hrvatskom je u mnogim segmentima veći nego interes za Španjolskom, Italijom i Grčkom za koje se zna da su top destinacija njemačkih turista.
Otvaranjem granica Hrvatskoj se pruža velika prilika za vraćanjem turista i turizma u Lijepu našu. Godina koja je po svemu do sada nepredvidljiva, ulijeva nadu za spas turističke sezone i svih ostalih indikatora koji su s razvojem ove situacije dosta pali, a čija vrijednost svakako utječe na gospodarsku sliku Hrvatske.
Ono što svakako obećava su pokazatelji koji su definitivno na strani Hrvatske. Ona se je s ovom krizom cijelo vrijeme nosila jako dobro čime smo i brojnim turistima u vrhu top destinacija koju žele posjetiti i gdje se naposljetku i osjećaju sigurno.
Neki od najznačajnijih pojmova koji se pretražuju, a važni su za Hrvatsku svakako su pojmovi vezani za turizam i uslužne djelatnosti. Gledajući po tipovima smještaja svakako se ističemo kao jedna od najpoželjnijih destinacija.
I u idućim primjerima na grafovima, vidljivo je pretraživanje njemačkih termina iz područja turizma koje pretražuju upravo stanovnici Njemačke tražeći svoju destinaciju za idući odmor u Hrvatskoj, Italiji, Španjolskoj ili Grčkoj.
Analiza pretraživanja turističkih pojmova u Njemačkoj: Usporedba Hrvatske, Italije, Španjolske i Grčke.
“Ferienhaus Kroatien” vs “Ferienhaus Spanien” vs “Ferienhaus Italien” vs “Ferienhaus Griechenland”
Kuća za odmor pojam koji se često spominje i za Hrvatsku u ovom trenutku ima veliki značaj. Upravo na ovom grafu vidljiva je usporedba pretraživanja pojma kuće za odmor u Hrvatskoj, Španjolskoj, Italiji i Grčkoj na njemačkom jeziku u Njemačkoj. Prema pretraživanju na Google tražilici indeks za Hrvatsku trenutno je i preko 75%, a ide i do 100%. Sada, daleko ispod Hrvatske nalaze se Italija, Grčka i Španjolska. Ako se pogleda graf koji pokazuje zadnjih 90 dana svakako se vidi da u 2.mjesecu, prije proglašene pandemije pretraživanje za boravak u kućama za odmor u Hrvatskoj je postojao, ali veliki je to odskok u zadnjih nekoliko dana kad smo turistima puno zanimljiviji od jače pogođenih država Španjolske, Italije i Grčke.
“Camping Kroatien” vs “Camping Spanien” vs “Camping Griechenland”
Kampiranje u Hrvatskoj iz godine u godinu dobiva sve veću pažnju, a i potražnja je u konstantnom rastu. Istraživanja koja su provedena pomoću pretraživanja pojmova na Google-u idu u prilog tome. Ono što je dobro svakako za Hrvatsku je što visoko konkurira i u toj kategoriji. Ponovno je indeks pretraživanja veći od 50% čime su Nijemci dokazano zainteresirani za posjet. Ovog puta s manjim omjerom, ali ipak po pretragama na tražilicama za nama zaostaju Italija i Španjolska. Hrvatska time postaje destinacija za kampiranje koja se najčešće pretražuje.
“Urlaub Kroatien” vs “Urlaub Spanien” vs “Urlaub Italien” vs “Urlaub Griechenland”
Odmor je za mnoge nepoznat pojam i pun iščekivanja tijekom ovog razdoblja. Međutim, prema trendu pretraživanja u posljednjih 90 dana i boljim rezultatima sveopćeg stanja iz dana u dan te gledanjem pozitivne strane Hrvatska visoko kotira i njen indeks je ponovno, unatrag nekoliko dana veći od 75%, a ide i do 100% kao destinacija za odmor koja se najviše pretražuje u Njemačkoj. Tu je i dalje vidljiv uzlazni trend čime prednjači kao destinacija gdje bi mnogi rado proveli svoj godišnji odmor.
Zanimljivo je vidjeti i regije Njemačke u kojima korisnici najviše iskazuju interes za Urlaub Kroatien, odnosno želju za odmorom u Hrvatskoj. Bavarska svakako prednjači, međutim Saska, Saska-Anhalt i Baden-Württemberg slijede odmah nakon.
Nijemcima najzanimljiviji Zadar
Njemački korisnici također često pretražuju i gradove u Hrvatskoj. Idući graf prikazuje trend pretraživanja turističkih gradova. Vidljiv je veliki pad interesa prouzrokovan COVID-19 pandemijom, ali također je vidljivo da je u posljednjih nekoliko dana trend krenuo u pozitivnom smjeru, zaključuju u istraživanju Arbone.
Zaključak je jasan. Nijemcima je Hrvatska prema ovim pokazateljima i trendovima pretraživanja na Google-u postala jedna od najboljih destinacija gdje žele doći i provesti svoj odmor. Svakako pozitivno je za Hrvatsku da iz dana u dan trend pretraživanja raste čime Hrvatsku očekuje izazovno, ali svi se nadamo na kraju uspješno ljeto.
IZVOR: morski.hr