PLAVA KAMENICA: Dubrovačka ugostiteljska ponuda djeluje umorno, ali Dubrovnik je poznatiji od Hrvatske!

128

Portal Plava kamenica odabrao je pet najboljih jadranskih destinacija u najuspješnijem ljetu u povijesti hrvatskog turizma. Na trećem mjestu, nakon Splita i Rovinja našao se Dubrovnik. Evo što kažu o našem gradu.

Dubrovnik je naprosto Dubrovnik. Premda se u Dubrovniku skoro ništa bitno nije promijenilo već predugo godina, i premda dubrovačka ugostiteljska ponuda katkad djeluje umorno, Dubrovnik je najjači hrvatski brand, globalno poznatiji od same Hrvatske, i on će uvijek biti najtraženija domaća turistička destinacija. One Suite Hotel glavno je ovogodišnje dubrovačko turističko osvježenje dok bi Belvedere i Ritz Carlton, kad se jednom otvore, napokon trebali redefinirati lokalne hotelsko-ugostiteljske standarde – naveli su novinari Plave kamenice.

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *